maanantai 27. lokakuuta 2014

Vichyä viikonloppuna, puhdas omatunto maanantaina!

Mun blogilla oli viime kuussa lähes 1000 lukijaa. Se on aika huima määrä ja osa teistä onkin ottanut muhun yhteyttä. On ihanaa lukea kannustavia viestejä ja muiden kokemuksia alkoholittomuudesta.
Yksi näistä yhteyttä ottaneista on Joni.
Joni oli joidenkin mutkien kautta törmännyt mun blogiin ja lähetti tsemppiviestin jossa kertoi olleensa itse jo lähes 5kk alkoholittomana. Joni myös haastaa muita mukaan.

Joni kuvasi aiheesta videon ja lisäsi sen facebookiin. Videolla hän kiteyttää hyvin alkoholinkäytön ongelmat. Totta on, että alkoholissa on plussia, mutta paljon on myös miinusta. Tarkoituksemattomasti Jonin toimet sysäsivät liikkeelle ystäviä ja tuttuja jotka ryhtyivät leikkiin mukaan. Yhden miehen esimerkki valoi (ja valaa) rohkeutta muihin.

Uhratkaa 7min elämästänne ja tsekatkaa mitä hänellä on sanottavana. Kokeilkaa itse pari kuukautta. Mulla tulee se täyteen tämän viikon sunnuntaina ja olo on sen mukainen. Hyvä, raikas ja terve. Puhdistunut. Ottakaa Jonista mallia. Ottakaa musta mallia. Antakaa itsellenne päihdevapaat viikot.

Video löytyy täältä.

Jonia myös haastateltiin turunsanomiin. Pätkän siitä voi lukaista täältä.

Ja jos luet tätä, jätä kommentti. Pistä koodia facebookissa tai googlessa. Mä haluun tietää keitä te ootte.
Mä haluun tietää keille mä kirjotan.

ps. harmaa vihdoin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti